מפעים: רוח הקודש של הרב כדורי על אריאל שרון

    שלמה בן יוסף | צילום: חגי אדלר, ויקיפדיה No Comments on מפעים: רוח הקודש של הרב כדורי על אריאל שרון
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסיפור המדהים שלפניכם הוא על רוח הקודש שהתגלתה אצל המקובל הרב יצחק כדורי. את הסיפור סיפר מכלי ראשון ח"כ ניסים זאב למשה בן לולו בתוכנית הפוך על הפוך.

    וכך הוא מספר: משנת 2001 ועד שנת 2003 היה לשרון קשר מעולה עם הציבור החרדי, הוא הלך לרבנים אדמו"רים וראשי ישיבות.

    "יתירה מכך, הוא נפטר בשבת שירה, בשבת שירה אז, אמרו אצל מרן הגר"ע יוסף שירה ראשי תיבות שרון יהיה ראש הממשלה, הוא גם נבחר בשבוע של שבת שירה, וגם ההתקף הראשון שלו קרא בשבוע של שבת שירה".

    "לפני ההתנתקות התקשר אלי שרון ואמר לי 'אני יודע שיש לך קשר על הרב עובדיה ואני רוצה שתבקש ממנו שייתן לי גיבוי להתנתקות'. אמרתי לו 'הרי אתה אמרת לאהוד ברק בזמנו תן לי את עזה לשבועיים ואני יעשה סדר, למה חזרת בך?', הוא ענה לי 'אני חייב לשמור על יהודה ושמורן ואם נתפטר ממיליון וחצי ערבים בעזה זה יעזור'. אמרתי לו 'לא זו הדרך לעשות, ובדואי לא את היישובים של הרצועה הצפונית כמו אלי סיני', הוא ענה לי 'אני לא אתן להם עילה לגר טילים לערי ישראל, ואם ישגרו נטפל בהם'.

    ואז הוא שוב ביקש ממני לבקש ממרן זצ"ל גיבוי. אמרתי לו שעדיף שהוא ידבר ישירות. הוא ענה לי שהוא לא מדבר עם רבנים ישירות, 'אתה השליח שלי'. הלכתי למרן והוא אמר לי שברור שהמחבלים ישגרו טילים הלכה למעשה לדרום.

    סיפור מדהים נוסף: יש יהודי בארה"ב בשם ז'אק אביטל. הוא היה ידיד של הליכוד שנים וגם נאמן למרן הגר'ע יוסף ולצדיק הגר"י כדורי.

    "יום אחד הוא בא אלי ואומר לי בוא נלך לרב כדורי יחד. שם הוא ביקש ברכה מהרב ששרון יאריך ימים על ממלכתו. הרב כדורי לא ענה. שוב שאל ושוב הרב לא ענה, ככה שלוש פעמים. אז אביטל אומר לי, כנראה הרב לא שומע אותי – תבקש אתה ממנו. אמרתי לו, הרב שמע רק הוא לא רוצה לברך. הוא התעקש ואני ביקשתי בשמו שוב".

    "ואז אירע פלא. הרב כדורי ענה לי הוא לא יאריך ימים על ממלכתו. שאלתי כמה זמן? ענה לי הרב כדורי: בין שלושה לארבעה חודשים. הגעתי לכנסת וסיפרתי את זה לח"כ דוד אזולאי ועוד חברים. אחרי שלושה וחצי חודשים שרון קיבל את האירוע השני".

     

     



    0 תגובות